top of page

Op bezoek in mijn atelier

In 2011 belandde ik in de finale van Expeditie 2011, een kunstwedstrijd voor de provincie Utrecht. Contradictio in terminis: kunst en wedstrijd... Ik had geen gezichtenboek, noch vogel-gekwetter, dus van die wervende campagne kwam niets terecht. Toch was het verfrissend en goed om mee te doen. We ontvingen een dag vol workshops over het 'kunstenaarschap'. Voor de finale bezocht een camerateam mij in mijn atelier om te filmen. De cameraman nam behoorlijk wat ruimte in en de geluidsman zat onder het dakschot geplakt. Mannen in spijkerbroeken en op gympjes. Gewoon echt.

Binnenkort zet ik een stoer kort filmpje op mijn website over hoe ik werk aan een nieuw project. Maar het lijkt me leuk om jullie eerst een beter beeld te geven van wat er allemaal komt kijken bij het maken van een ets.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page