top of page

Een nieuwe geluid


Ik droomde van een nieuwe kunstwebsite. De oude vormgeving vond ik namelijk - hoe zeg je dat netjes? - lichtelijk verouderd. Tenminste. Mijn wens werd vooral aangewakkerd door het zien van een wix.com website. Visueel ingesteld, was een aanblik voldoende om op slag verliefd te zijn. Dat gebeurt me niet vaak, maar als het gebeurt, dan heb ik daar meestal wel gelijk in. De meeste websites van wix.com zien er 'intelligent', 'verzorgd', 'hip', 'aan de buitenkant cool en steady, maar van binnen hypergevoelig - afgestemd op jou(w verlangens)' en overzichtelijk uit. Bijna zoals de ideale man is. Als je ook nog bereid bent te betalen, dan kun je er helemaal iets fantastisch van maken. (Al loopt daar de vergelijking met mannen spaak, want je kunt beter een (gratis) exemplaar daten of huwen waaraan je niets tot nauwelijks iets wilt veranderen; dat maakt het leven voor beiden aangenamer.) In ieder geval ben ik tevreden met het resultaat van mijn gratis website - al zal ik er regelmatig aan sleutelen en soms nieuwe dingen toevoegen. Video's plaatsen is bijvoorbeeld erg makkelijk, dat wordt goed ondersteund. Volgens mij oogt mijn wixwebsite voor de bezoeker een stuk prettiger. Kijk zelf maar. (Nee... je zou het bijna denken, maar ik ben niet gesponserd door de webprovider.)

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page