top of page

Van a tot 14 karaats


Vorig jaar werd gepolst of ik interesse had om mee te doen met de beeldenroute van 14Karaats. Boven de dampen van een kop koffie liet ik me bijpraten over wat 14Karaats is. Een groep kunstenaars die elke drie jaar in de buitenlucht 'landschapskunst' tentoonstelt in telkens weer een nieuw natuurgebied in de provincie Utrecht. Ondertussen bladerde ik door expositieboeken met foto's van prachtige kunstwerken die in diverse landschappen geplaatst waren. Goed, hier hoefde ik niet lang over na te denken. Toch zei ik niet direct 'ja', want mijn leven was op dat moment nogal 'overvol van het ongewone' en ik wist dat als ik 'ja' zou zeggen, ik het ook wilde kunnen volbrengen. Nadat een deel van het bestuur van 14Karaats bij mij op de thee was geweest, kreeg ik enkele dagen later groen licht. Nu ben ik een van de 16 kunstenaars die meedoen aan de Beeldenroute De Grebbelinie 2017. Via deze blog zal ik jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden over de ontwikkelingen van het werk. Hier volg je mijn 'proces'. Een van de deelnemende kunstenaars werkt aan de echte 'making of' (waar alle 16 kunstenaars een bijdrage aan leveren, door fotomateriaal aan te leveren), die in het Momo Theater in Ederveen gedraaid zal worden tijdens de tentoonstelling over 'The making of'. Zet deze datum in je agenda: Op 13 mei 2017 opent de route bij Het Fort aan de Buursteeg.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page