top of page

Blaadjes laten los

In de zomer van 2015 werd ik gevraagd voor een mini-zomerexpositie in De Cultuurfabriek te Veenendaal. Gedurende twee maanden (juli en augustus) mocht ik mijn werk tentoonstellen in een beeldenkast, zoiets als een mega letterbak. Ik besloot er een overzichtstentoonstelling van te maken omdat mijn atelier niet vrij te bezoeken viel (vanwege de ligging op zolder, al die trappen enzovoorts). Op deze manier kregen mensen toch een beeld van mijn ontwikkeling als kunstenaar. Dat schiep meteen verwachtingen (bij mijzelf). Samen met Cornelie de Kuijper van de Kunstuitleen in De Cultuurfabriek, richtte ik de tentoonstelling in. Door deze zomerexpositie is de periode van voor 2015 afgesloten. Ik wil verder met het uitwerken van bestaande series en met nieuwe ideeën die allang rondzweven en waarmee ik ook al enigszins heb geëxperimenteerd. Door het Stadsdichterschap loopt de planning echter anders en dat vraagt geduld. Van mij vooral, maar ook van u. Dank voor het wachten en ondertussen kunt u mij en tevens mijn gedichten volgen op www.joycewillemse.nl of www.stadsdichterveenendaal.nl.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page